Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2007 14:26 - Пожелания за всякакъв повод
Автор: galeto123 Категория: Забавление   
Прочетен: 1549 Коментари: 1 Гласове:
0



Днес, на твоя имен ден,
те приветствам умилен,
и ти желая гръмогласно,
в живота всичко най-прекрасно.

Името ти свято днес да бъде то полято с руйно вино,песни,танци,веселба и така до сутринта!

Очите ти от щастие да греят,
в сърцето ти любов да затрепти
и всички птички на света да пеят,
защото днес празнуваш ти.

Букет от нежни пожелания, дарила бих ти с две ръце, щастие и радост желая ти от все сърце! Живот и здраве, любов и дълги дни и нека с рози е окичен живота ти до старини!

Грижи и неволи забрави,
празника с усмивка посрещни!
Дните да минават и да не тежат,
годините да се трупат, но да не личат!

Една свещичка повече гори,
една сълза в очите ти блести.
Не си с година остаряла,
ти просто повече си помъдряла!
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН!

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!
Токущо преведохме на вашата банкова сметка 365 дни с късмет,здраве и щастие.Използвайте ги с любов и оптимистично настроение.

Нека само обич топли твоите очи,
нека слънцето огрява дните ти с лъчи,
здравето да ти е спътник всеки божи ден
и 100 години да празнуваш този имен ден.

Кошничка с рози, целувки от мен. Поздравявам те мила за РОЖДЕНИЯ ДЕН.



Пожелания за Коледа и Нова Година :)

Когато снежинките тихичко падат в нощта,
когато декември изпраща последната вечер с тъга,
спомни си, че някой ти праща горещи привети в нощта
и устните тихо нашепват: Бъди най-щастлив на света!

Когато в Коледната вечер снегът примамливо блести,
когато свещите трептят, а виното искри,
в таз нощ излез навън, небето звездно погледни
и пожелания за много щастие от мен ти с радост приеми.

В утрото на Новата година,
с блясъка на идващите дни,
нека радостта не те отмине,
с щастие и обич те дари!

Честита да е Новата година,
щастливи да са в нея всички дни.
От старата година, що отмина,
ти само хубавото запомни!

Послучай Новата година моя поздрав приеми
и нека радости големи ти носят идващите дни.
Нека сбъднат се мечтите твои в сърцето бликащи сега
и нека никога да няма в сърцето място за тъга.

Сурва весела година,
до година до амина.
Здраве, щастие и рози,
виното във двойни дози,
бесен секс във всички пози,
пожелаваме на вас
от страна на Дядо Мраз!

Нека новогодишната фея,
която носи щастие на хората,
тази година бъде най-щедра към теб!

За Св.Валентин

Някъде има ръце, които искам да докосна,
някъде има очи, които искам да видя,
устни, за които мечтая.
Има човек,
с когото искам да бъда на Свети Валентин!


Аз съм твойта валентинка,ти си моята половинка.


Честит Свети Валентин!
Повече усмивки на лицето,
парички в портмонето
и любов в сърцето!


Честит Свети Валентин.
Да се свети любовта ти и да пребъде.
Желая ти много любов, щастие, късмет и
един мъж, който да ти помага в живота,
един мъж който да те глези,
един мъж който да плаща всяка твоя прищявка
и най-важното, тези тримата да не се познават.


Обичам те, защо да крия?
Обичам те, нима това е грях?
Дори пред всички да отричам,
ОБИЧАМ ТЕ, откакто те видях!
Честит Свети Валентин.


Обичам очите ти,
обичам да докосвам усните ти,
но най-много обичам
да усещам как тупти сърцето ти!
Честит Свети Валентин.


Приятели, да излъжем смъртта и да пием за любовта!



За да съчетаеш двата празника в едно, ти пожелавам винаги да си пиян от любов.


Любовта е танц прекрасен, птица, която трябва да лети.
Тя може веднъж да ни докосне, но вечно да продължи.
Желая ти за танцуваш цял живот този танц на любовта.


Желаяти всеки ден от живота ти да бъде за теб Ден на Влюбените.


Честит Свети Валентин!
Пращам ти това Копидонче,
Мое Мило Бонбонче,
да ти съобщи в този час
колко много ТЕ ОБИЧАМ аз!!!


Любовта не се състои в това да се взирате един в друг, а в това да гледате в една и съща посока.


Погледни към небето! Една от звездите съм аз, а всички други - любовта ми към теб!


Желая ти много здраве - то винаги е нужно,
много щастие - то никога не стига,
море от любов и бряг,
на които винаги да те чака някой!
Честит Св. Валентин!!!!


Какво ще правиш в този ден?
Защо не вземеш да се влюбиш в мен?
Аз пък още щом те зърна,
тъпкано ще ти го върна!


На 14-ти февруари
най-голямата Любов да те завари,
да намериш сродната душа
и да бъдеш ти с усмивка на уста!
Нека всеки, който днес те види,
благородно за "сърдечното" щастие да ти завиди!


Обичам те силно,
обечам те страстно,
желаяти на този ден всичко прекрасно!
Честит Свети Валентин!!!

***
Червени са очите ти. От страст.
И пръстите ти силно лепкат.
И пак треперя в дланите ти аз.
А ноктите ми - някъде във тебе. Вплетени.

Червени са очите ти от страст.
Усмихвам се. Тръпчинки.
Полугола разтапям се аз.
Във дланите ти съм като снежинка.

Червени са очите ти от страст.
Приличаш ми малко на дявол.
И ме възбуждаш. Със думи. И с власт.
И се побърквам. Искам да те притежавам.

Червени са очите ти от страст.
И само да ме любиш - всичко давам.
Ако те нямам - няма да съм аз.
И бавно се самоунищожавам.
***


Говори, говори, говори!
Аз притварям очи и те слушам:
Ето, минахме сънни гори и летим над морета и суша...
Вляво кървава вечер гори, вдясно тъмни пожарища пушат.
Де ще стигнем, кога зазори?
Този път накъде лъкатуши?
Там ли, дато свободни ще бдим и ще бъдем два пламъка слети,
и в нощта, сред безбройни звезди, като двойна звезда ще засветим?
Ти не знаеш?
Аз също не знам - но води ме, води ме натам!


Хиляда пъти дай да те целуна...
и после сто... и после пак хиляда.
И после, много, хиляди щом станат
ще ги размесим неброени,
та никой лош човек да не завиди,
че толкоз много са били.


Ние пътуваме с тебе към едно измерение.
Там, където няма проблеми, няма граници, недоверие.
Там, където можем да сме искрени, искащи.
Там, където можем да сме истински, питащи.
Там, където можем да летим, да крещим, да лудуваме.
Там, където можем истински да се целуваме.
Там, където можем до лудост да се искаме.
Там, където можем страстно да се обичаме.
Там, където можем да се слеем изцяло.
Да станем един живот, една мисъл и едно тяло.
Там, където времето спира и мига е безкрайност.
Там, където злото умира, там е нашата цялост.


Обичам те!
Нека това да бъде само нашия първи Св. Валентин
Нека остареем прегърнати и влюбени
Нека всеки ден за нас бъде Празника на любовта


Мило, ти си моето сладкишче,
ти си моята близалка - ще те близкам сладко!
Честит Свети Валентин!


На Св.Валенти вратата рано отвори,
и Валентинка ще ти стана,
ако ме искаш ТИ!!!


Мили,
ден след дет стана част от мен.
Обичкам те


Няма да ти пожелая ПАРИ -
защото ги имаш!
Няма да ти пожелая ХУБОСТ -
защото за мен си най-красивия на света!
Няма да ти пожелая СЕКС -
защото щом съм до теб го имаш!
Няма да ти пожелая и любов -
защото знам докоснал се веднъж до теб човек те е обикнал!
Обичам те ;-)


Предназначено за любовта на живота ми!
ОБИЧАМ ТЕ, не ме е страх да ти го кажа,
ОБИЧАМ ТЕ, ако трябва пред цял свят ще го призная,
ОБИЧАМ ТЕ, колкото и невероятно да ти звучи,
ОБИЧАМ ТЕ, защото ти за мен си всичко, за което аз мечтая!
ОБИЧАМ ТЕ!


Обичам те!
Обичам те сега
лудо, огнено, горещо.
С дива ярост ще опитвам
твойте устни пламенни, горещи.


Пожелавам ти много здраве, щастие, усмивки
и да бъдеш още по-секси от каквато си сега.
В твоето сърце да има много хубави мигове
и спомените от твоята любов и от любовта, която си преживяла.
И в леглото с някой готин батко.
Честит Свети Валентин!


Какво ще правиш в този ден?
Защо не вземеш да се влюбиш в мен?
Аз пък още щом те зърна,
тъпкано ще ти го върна!


Пиша ти защото те обичам!
Виж само колко хубаво звучи!
Но истинската хубост е,
когато със същото отговаряш ти!


Давам ти моето сърце,
с думите ОБИЧАМ ТЕ !!!!!


Обичам те!
През мъка и сълзи!
Обичам те дори да ме боли!
Да, грях е,
трябва да призная,
но твоята любов ме праща в рая.
Честити Св.Валентин.


ЧЕСТИТ СВ.ВАЛЕНТИН!
Желая ти всеки час по една усмивка,
всяка минута по една прегръдка,
всяка секунда по една целувка...
и безкрайно много ЛЮБОВ непрекъснато само за теб!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gabar4eto - zdr Princeso
09.04.2007 14:17
Mi neveroqtna si za tazi vazrast prosto Bog da te pazi da bade6 vse taka neveroqtna
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: galeto123
Категория: Забавление
Прочетен: 154918
Постинги: 66
Коментари: 65
Гласове: 174
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930